Operationsdagen

Hej alla, kommer nog vara inaktiv tills imorn iallafall.. Opererade mig idag ju, allt gick jättebra men nu har jag jätteont och sover mest. Efter operationen vaknade jag upp och var lite groggy.. Hade tydligen vart så rolig att jag fått både mamma och hela avdelningspersonalen att skratta så dom vek sig. Jag hade fått upp andra läkare till uppvakningen så att dom kunde köra ner mig till mitt rum.. Eller nja, mitt och mitt.. Det låt 2 andra där också. Sen var det 3 stycken som också skulle va där med sängarna va tomma eller så var dom på operation., dom skulle iallafall köra ner mig dit så jag kunde sova. Hur som helst, vi var där klockan 07.00 imorse och fick åka hem 14.30.. Förklarar med detaljerat senare när jag piggare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0