No sleepingtime for Emelie!

Okej, jag trodde jag skulle sova. Sen smsade Fredrik mig och höll mig vaken, och nu är jag vaken och pratar med mannen på MSN istället för att ligga i min underbart sköna säng (som jag för tillfället måste klättra upp i med hjälp av en stol). Förstå vilka drömmar jag hade kunnat haft nu! Men istället så sitter jag och kippar efter andan mellan mina host-attacker. Herregud, ge mig hostmedicin!
Sitter och planerar inför imorn.. Det är pappas helg och jag ska till pappa imorn, det får nog bli på kvällen, efter Stenhamra. Sen på söndag så ska jag hjälpa han på klubben, sen snackade han om att han skulle cykla hem och jag skulle åka inlines. Det skulle vart jättemysigt, men vi får se hur det blir med det.
Skriver senare antagligen.. För nu håller Fredrik mig vaken. Kanske är dags för en till hämdbild, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0