Muntliga nationella och en död fluga

Nu drar jag igång igen, mår mycket bättre så jag kan lika gärna börja uppdatera lite om mitt liv!
Hur som helst, som ni såg på bilderna så har jag vart ute med båten en hel del och vart helt nykter (+nikotinfri). Jag opereras faktiskt på torsdag.. Nervositeten börjar ta över min dag och jag blir mer okoncentrerad än förut. Men måste säga att jag lyckades bra på muntliga nationella i matte imorse.
(Onyttig information om idag) 
Efter matten så gick jag upp med Anton, Markus och min mattelärare (Pia) och åt, det låg en död fluga i min mat.. BUHU! :'( Fick 2 glassar så nu är det jag någolunda kvitt med mat-tanterna.


Kommentarer
Postat av: Pilla

markus var ju snabb och snodde en också! :D

2009-05-11 @ 18:05:29
URL: http://superskadad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0