Hemma från dansuppvisning

Kom nyss hem från dansuppvisningen, var där och kollade för Lottas, Carros, Melanies och Erikas skull, och ni var jätteduktiga tjejer! Jag saknar att dansa faktiskt.. Synd att min rygg ska kämpa emot min vilja bara. Det som var mindre roligt var att "damer" på 40+ dansade och pattarna flög ut och hade sig. Vet inte riktigt.. Med tanke på att det var småbarn där så kanske man räknar det där som "liveporr".. Hm.. Finns det något som heter så?

Nu ska jag lyssna på musik och vänta på att bli trött så jag kan sova en stund. För i eftermiddag ska jag försöka vara ute lite längre, och kanske sova i Stenhamra också.. Vem vet.


Dagens outfit - Även fast man är nyopererad så kan man ju anstränga sig lite..
Vit sjukhusdesignad sportbh
Svart långt GinaTricot linne
Svart T-shirt
Svarta leggins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0