En sanning om dagen är bra för magen!

Medans jag stod och tvättade av mig sminket och märkte att jag va megatörstig så kom jag och tänka på att ni läsare kanske vill höra lite sanningar om mig? Och ja, det vill ni. Och eftersom att jag inte tror på någon "frågestund" (för jag har för få läsare, haha) så blir det några sanningar om dagen kanske, det blir endast en sanning om dagen! Och om ni undrar något så svarar jag såklart.. Men iallafall; här kommer sanningen om Emelie Hillerstéen nr1

Jag har (förvånadsvärt) inte fått mina stora läppar från min mamma, utan från pappa (som jag för övrigt anar har negernerver i sig)

Kommentarer
Postat av: amanda

negernerver.. därav mitt och systers hår!

2009-05-12 @ 20:38:40
URL: http://www.anpassa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0