Detaljer om gårdagen

Som sagt så kom vi in till Karolinska klockan 07.00 igår morse, då fick vi vänta i väntrummet och jag somnade på en soffa där inne tills en sjuksköterska kom och tog hand om mig och mamma, sjuksköterskan fixade en säng som jag kunde ligga i tills operationen. När jag lagt mig i sängen med dom otroligt lyxdesignade sjukhuskläderna så somnade jag om direkt och vaknade inte först sjuksköterskorna kom tillbaka och gav mig alvedon och dropp. Då blev jag uppkörd till uppvakningsrummet och låg där i ca 20 minuter innan jag fick åka in på operation. Inne i operations-salen så blev jag nedsövd och det var helt underbart! I <3 NARKOS! Men hur som helst så vaknade jag upp en timme senare, när operationen var klar, och då var jag lite groggy.. När jag piggnat till lite så blev jag nedkörd till rummet jag fick ligga i från början. Då somnade jag om igen sen vaknade jag och åkte hem runt 15.00

Det var ungefär så gårdagen såg ut, om ni undrar något så är det bara att fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0