Våffeldagen

Idag gjorde jag nationellt prov i engelska, jag skrev en uppsats på 6 sidor. Jag borde vara bra på engelska i tanke på att jag är halvskotte.. Men jag är nog inte så bra som jag borde vara. Jag borde bli godkänd iallafall.
Efter skolan gick jag hem till Miccan, sen åkte jag hem och åt, och nu sitter jag här igen.. Tanken var att forsätta på mitt hemkunskapsarbete, men jag tycker att jag förtjänar att sitta vid datorn en liten stund som tacken för allt jag gjorde igår! Eller vad säger ni?

Våffeldagen idag också! Vilka är har ätit våfflor? Inte jag, tråkigt nog. Men jag tyckte jag hörde att Robban skulle göra våfflor imorgon kanske. Det vore ju toppen! Jag läste en intressant fakta på Mikas blogg, och är det någon som vet vad våffeldagen står för? Det är nämligen så att man visar typ att våren börjar. Så, nu vet alla det! Om ni vill ha en bättre förklaring så kan ni läsa Mikas blogg - Mejx.blogg.se

Dagens outfit kommer iallafall här;

Gul t-shirt
Vitt linne under
Svarta leggins
och gråa sockor

Kommentarer
Postat av: amanda

hej emelie med tanke på att du sa till mig att inte komentera mer så ska jag göra de.. våfflor stavas med Å inte O.

2009-03-25 @ 19:22:35
URL: http://www.anpassa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0