Saknad vårdag

Det finns inte så mycket att säga om dagen som gått.. Det har vart toppenväder, nästan så man kan ge dagen en 10-poängare! Fast nej, det var för kallt för en 10. Efter skolan åkte jag hem direkt och gick ut med hundarna, fast jag hade hellre velat stannat i Stenhamra, för idag är en solig men kall dag, vilket påminner galet mycket om när jag och Adam var på g, vilket var typ ungefär ett år sen.. Och jag saknar det fett mycket när det kommer sånna här dagar. Hade velat träffa honom idag och vara ute lite. Men så blev det såklart inte.
Jag brukar hata att gå ut med hundarna, men idag var det faktist skönt om man bortser från kylan.


Dagens outfit;
Jerrys svarta mjukisbyxor
Två vita linnen
Blå och rosa luvtröja/collagetröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0