Nosejob

När man åker buss med mamma, då känner man verkligen att man är påväg till sjukhuset, det är ett tecken liksom. Och det var just idag som jag och mamma åkte buss till sjukhuset, det var just idag klockan halv tio som mitt födelsemärke på näsan blev bortskuret av doktor Lena. "Det var en gång ett födelsemärke som levde på Emelie Hillerstéens näsa, sen dog födelsemärket"
Den jäveln är borta! Så skönt.. Bara ett kvar, underbart ju! SÄG GRATTIS. En sak är säker, bedövnings-spruta är verkligen inte min grej. AJ AJ AJ! Det var galet smärtsamt. Fatta själva en nål rätt in i nästoppen?! Feel the smärta!
Efter sjukhuset så åkte jag iallafall till skolan, hann bara med en lektion dock, biologi.. Men det var det värt. Tänkte faktiskt försöka behålla mitt VG där. Jag har hunnit vara med Miccan idag också. Tycker jag har hunnit med mycket idag, känner mig nöjd med vad jag har åstakommit denna vinter-vår-dag i mars. Haha..


Dagens outfit;
Blåa jeans
Vit luvtröja
Grått linne

Och så här stilig är jag med mitt plåster mitt i ansiktet

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hur länge ska du ha plåstret snygging haha?

Jag ska ha mitt på ryggen i ett HALVÅR för att de inte ska bli ett fult ärr :P

2009-03-24 @ 14:40:02
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/
Postat av: Michaela

är der borta nuu? :D hur blev det??

2009-03-24 @ 16:28:28
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tog du bort det för att du ville eller för att det var farligt att ha kvar? :)

Ledsen för att jag var så sur sist vi pratade föresten..

2009-04-01 @ 20:42:03
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/
Postat av: den som ville att du skulle gissa på facebook ;)

söt fäcken borta...KUL!!!

2010-04-06 @ 03:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0