Fan vad dåligt det går!

Okej, jag är inte irriterad, men för det första så fick vi inte se våran nationella prov i engelska (hör och läs-förståelsen) fast våran engelska-lärare hade lovat oss i torsdags att vi skulle få se det idag! Sen när jag kom hem så var jag fett glad för då hade min franska manikyr som jag beställde i onsdags eller torsdags kommit, så jag satte mig ner direkt efter maten och började fixa mina naglar, när jag hade målat klart så var jag så ivrig till att sätta mig här vid datorn så jag lät inte manikyren torka så det smetade ut sig helt och hållet. Fan då! Åååååh. Jaja, jag tvättade bort det direkt iallafall. Jag får sätta mig någon dag och göra det ordentligt..

Nagelmanikyren och mina naglar innan jag smetade ut allt.

 - Miccans skallskada, haha!
 - Jag och Miccan i det härliga, soliga vädret som Gud har bjudit på idag!

Kommentarer
Postat av: Pilla

JÄVLAR, kolla miccan! :O

2009-04-01 @ 10:35:43
URL: http://superskadad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0