Dålig uppdatering.. Jag vet!

Åh shit, förlåt för den usla uppdateringen i helgen. Så här är det, för det första så har jag ingen kamera-telefon eller kamera hos pappa så det känns helt värdelöst att blogga då (a), och jag åkte iväg till Stenhamra på lördagen så det blev inget internet över huvud taget.
Någon som släckte i lördags? Jag gjorde, jag, Miccan, Anton och Kevin var hemma hos Miccan och vi släckte alla lampor.. Fast vi drog för gardinerna och satte på en film så länge.. Haha, lite fusk. Men vad gör man i en timme utan el då?
Robban åkte och lämnade in min telefon i lördags och bad om en ny :), TACK SNÄLLA ROBBAN! Jag följer mormors tips så det blev en Nokia Music Express, en vit. Mycket bra, mycket bra! ... Fast mindre bra är att vi kan inte hämta ut den först på måndag. Så jag kommer alltså kunna använda den på tisdag!
 <- Den får jag, fast vit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0