Sömndags!

Idag har jag umgåts med Miccan och lite fler.. Orkar faktiskt inte rabbla upp alla! Men trevligt har det vart iallafall.
Nu ska jag gå och lägga mig och sova lite, för imorn ska jag på middag+filmkväll hos Amer med närmsta vännerna, det kommer bli jättemysigt! Så jag tänkte gå och sova nu i mitt nya (2 dagar gamla) rum och min otroligt stora 90cm-säng.. Nästan så man kan lägga sig på alla håll och kanter utan att ramla ut.. NOT! Hur som helst, vill vara pigg till imorn. Och eftersom jag håller på att bli sjuk så behövs det sömn.. Tro mig gottfolk.. Tro mig!


Jag och min älskade ängel.
(Det är han på bilden som vi ska äta middag hos.
Amer, min älskade ängel. Mycket kärlek till den människan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0