Mormor och morfar <3


Mormor & morfar

Min kärlek till er är oändlig! Det finns inte ord för hur mycket jag älskar er.
Tack för att ni alltid ställt upp för mig.
Tack för alla gånger jag kunnat åka till er och fått stanna.
Tack för att ni ger mig så mycket uppmärksamhet som ni gör.
Tack för att ni är så fina och underbara.
Tack för att jag får vara världens lyckligaste barnbarn till
världens bästa och finaste mormor och morfar.

Kommer ni ihåg förra året på midsommar, när jag sov hos er och jag mådde helt toppen tills på kvällen precis innan jag skulle gå och lägga mig. Då fick jag jätteont i örat.. Kommer ni ihåg? När jag vaknade en gång i timmen hela natten och grät.. Till slut åkte morfar in med mig till sjukhuset.. Kommer ni ihåg?

Jag älskar er, mer än någon annan gör och någonsin kommer kunna göra.

Kommentarer
Postat av: Mormor och morgat

TACK själv älsklingsbarnbarn! Puss och kram!

2009-06-16 @ 20:01:36
Postat av: amanda

åh.. jag känner mig älskad -.- :P

2009-06-16 @ 23:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0