"Annars får vi åka och sätta oss på Ystad-kuken"

Haha, idag när alla hade vaknat och gjort sig i ordning åkte vi till Malmö för att gå i ett stort köpcenter som hette "Entré". Och innan det var vi i en skatepark så Tim åkte lite bräda innan vi shoppade. Vart iförsig inte så mycket shopping, jag köpte en BH, ett par trosor och ett svart nagelack. Eftersom att jag har långa naglar nu så går svart nagelack jättebra.. Har man korta naglar sen svart bara smutsigt ut.. Tycker jag!

Imorse när jag vaknade så hade jag urinvägsinfektion, jag får det ibland men har fått remiss till sjukhuset så ska kolla upp det där. Iallafall så sa jag det till mamma och när vi va i köpcentrumet så åt vi på Burger King och när vi gick där ifrån så sa mamma precis när vi gick förbi en barnfamilj som satt och åt "Om det inte blir bättre så får vi åka och sätta oss på Ystad-kuken" Haha, hon menade såklart "Om det inte blir bättre så får vi åka och sätta oss på Ystad-akuten" hahaha.

Här är bilder från när Tim åkte skateboard idag;


Kommentarer
Postat av: josefine

vad roligt att du vill vara med :D

2009-07-19 @ 21:21:50
URL: http://brandbil.blogg.se/
Postat av: Erika

var ni i västra hamnen? :D

2009-07-20 @ 13:05:07
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0