Året som gått..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Inte som jag kommer på nu, men mycket möjligt!
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Kommer inte ihåg mina nyårslöften, men antagligen inte
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nope
4. Dog någon som stod dig nära? - Inte som stod mig nära, men en vän och en bekant :( 
5. Vilka länder besökte du? - Egypten
6. Något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Kontakten med vissa vänner
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 6 augusti, 16 november (haha) + hela sommarn
8. Din största framgång 2009? - Vet inte
9. Största misstaget? - Inte ta vara på vissa vänskaper i guess..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ah, har vart sjuk väldigt mycket det här året
11. Bästa köpet? - Mobilen tror jag
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder, mat. Hahh
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Ahrå :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Att jag började gymnasiet tror jag :p Höhö.. Läste nog fel, men "Ras Das Aspas" eller vad fan det heter xD
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Jag vet inte, lika skulle jag tro
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Lagt pengarna på smartare saker x)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Bråkat med vänner och familj
18. Hur tillbringade du julen? - Med mamma, Robban, mormor, morfar och Amanda
19. Var du kär i år? - Ah
20. Favoritprogram på TV - CSI
21. Bästa boken du läste i år? - Jag har nog fan inte läst någon bok i år :o
22. Största musikaliska upptäckten? - Oj, jag vet inte.. Har lyssnat mycket på dom som var med i Idol i år
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Pengar och kläder :)
25. Något du önskade dig men inte fick? - Digital systemkamera
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Jobbade, firade med familjen och sen träffade jag vänner 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Ah, det gör det alltid
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - KUNGLIG (; 
29. Vad fick dig att må bra? - Vännerna och familjen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Felix från idol. Dog typ när han sjöng!
31. Vem saknade du? - Saknar farmor, har saknat dom från Strängnäs ovanligt mycket i år..
32. Den bästa nya personen du träffade? - Måste välja 2; Malin "Mogge" Kallur & Amanda Stjernström. Mina 2 hjältar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0