.. Och så var man hemma!

Som sagt.. Hemma igen då. Skönt som fan, och med tanke på att det är så oroligt kallt ute nu fr tiden (dumma hösten kommer ju..) så är det bra mycket bättre att sitta hemma i värmen än att stå ute i det 12 grader kalla vädret. Kanske dags att ta fram vinterjacka snart? Har ju 2 st att välja på.. En blå dunjacka och en svart lång Canada Goose. Hm, vad säger ni? Alltså, goose-jackan har jag kört på så många år, det blir nog den blåa dunjackan i år. Den har faktiskt min fantastiska mormor betalat åt mig. Den måste användas!

Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna sen lägga mig i sägen.. Känner mig dålig. Har någon typ av migrän tror jag.. Inte roligt. Och imorn ska jag inte försova mig som jag gjorde imorse.. SUCK! Klumpiga Emelie.. Jo tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0