I brist på något att göra..

ALLMÄNT...
Namn: Emelie Elisabeth Cummings Hillerstéen
Piercingar: Har haft i bröstvårtan, har en i läppen (används mycket sällan)
Tatueringar: Nej
Längd: 1,70 kanske.. Vet inte faktiskt!
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Använder silvershampoo, vill vara blondare.
Är du kär i någon:
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, jag trivs

Tänker du på självmord: Haha, inga planer än så länge!

Vilket shampoo använder du: Jag vet inte.. Säkert något skitbra
Vilken parfym använder du: Någon J-LO som jag fick när jag fyllde år av min låtsasmamma :)
Gillar du att tvätta: Tvätta..?

Gillar du Berg-och-Dalbana: Ah


SENASTE...
Film du hyrde: Det var nog i Malmö med Amer, Halid och Daniel och det var "Barnhemmet" och någon till..
Film du köpte: Får brända filmer
Låten du lyssnade på: I Wanna be you'r man - K. Young
Låten du hade på hjärnan: Blame it on the boggie - Michael Jackson
Låten du laddade ner: Kommer inte ihåg :p
Personen du ringde: Lotta, fast pratade med Miccan
TV program du tittade på: Room raiders

Personen du tänkte på: Halid, han svarar inte på msn :(


ANTAL...
Gånger du varit kär: Vet inte.. 2, 3 kanske.

Gånger ditt hjärta brustit: Känns som det är jag som krossar hjärtan.. Men 1 gång iallafall!
Hjärtan brustit på grund av dej: Nej, jag vet inte..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 2, en gång när mitt fotbollslag vann en cup, och en gång i en engelsk tidning. (Min farmors syster öppnade ett dagis, så jag fick vara med på bild och det stod mitt namn)
Ärr du har på kroppen: Ett under tutten sen operation, och ett litet på näsan


SENASTE...
Bok du läste: Jag väljer livet
Personen du fick mail av: Facebook skulle jag tro.. Eller något kedjemejl eller reklam -.-
Personen du fick brev av: Sjukhuset, ska på utredning
Personen du fick sms av: Robin Dahlqvist
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Åt med pappas familj i fredags


ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Ätit bra god frukost
Var det kul: Nja.. Mest gott
Hur tidigt stiger du upp: Nu på sommarlovet har det blivit runt 10-11 kanske.
Gillar du att slåss:
Vad ska du göra ikväll: Lotta kommer hit och sover här, vi ska väl ha galet sex, kanske ringa hit Miccan också!

Är du seriös: Nja.. Jora. Nej, jag vet inte!
Vad är du allergisk mot: Än så länge ingenting

Var har du ont: I axeln
Använder du hårspray: Mycket sällan!
Kan du stå på händer: Mot en vägg kan jag nog
Favorit serie: Grey's Anathomy


ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Är inte jätteförtjust
Är du glad nu: Ja, det är jag väl
Var du glad igår: Ja, igår var jag glad
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nä.. Tror inte det
Vad dansar du till: Musik..?
Stockholm är: Bra roligt
Göteborg är: Också roligt..? Asso..
Kan du sjunga: Alla kan
Mer värt än guld: Ingenting. Pengar är allt! Hahh
Spaghetti eller makaroner: Asso.. Tråkiga frågor nu ju!
Ska bli skoj:
Ska inte bli skoj: Börja plugga igen
Sparar till: Ingenting
Väntar på: Att Julia ska komma men hon är så jäävla seg!
Pålägg som gäller: Jordgubbsylt är favoriten
Dagens dryck: Apelsinjuice

Orkade inte svara på dom sista. & ja, jag är jätteaktiv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0