Har vart upptagen idag.. Och Amanda är moggis!

Ja, vad säger man liksom.. När första inläggt kommer klockan tjugo i tolv på natten så betyder det absolut bara att jag har vart upptagen idag, och det har jag faktiskt! Började med att jag åkte till Bromma vårdcentral och lämnade lite prover, sen åkte jag vidare till skolan där jag haft lektioner, sen åkte jag, Miccan, Lotta, Rikard, Jerry och Robin Revelj till stan där jag köpte;
en rosa flice-tröja från OHIO 149;-
en svart tunka (symaskinsydd) från Gina tricot 249;-
& en kort, ljus jeansjacka från Gina tricot 399;-


Amanda har typ ramlat och gjort illa bäckenbenet, bakhuvudet och mjukdelarna i kroppen. Typ njurarna, mjälten o.s.v.. Så hon har våldgästat mitt rum, inklusive min säng. Jag kommer få ta hand om en handikappad imorn på morgonen genom att hjälpa henne klä på sig, äta frukost, fixa hennes hår m.m

Ska sova nu.. Ska faktiskt upp tidigt imorn, 06.30! Herregud. GODNATT!

<- Amanda i farten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0