Godmorgon huvudvärken

Är det smart att börja dagen med att ta en Treo? Nje.. Skulle inte tro det. Men vad gör man inte om man har huvudvärk som skriker efter både Treo, Alvedon, Ipren och en dödlig smäll? Usch, och snart ska man till skolan också. Hoppas huvudvärken går över och jag håller tummarna för att jag inte ska få någon urinvägsinfektion idag som jag fick igår.. Suck och stön! Gud vad det är fel på mig hela tiden. Jag kanske är hypokondriker? Vore skönt, för sen när jag då inser att jag faktiskt inte är sjuk så blir allt bra igen. Måste äta nu, sen skolan! Bye bye.

Och juste! Miccan och Robin Eriksson som börjar första dagen i 9'an i Uppgård idag. LYCKA TILL!
Och Siba börjar gymnasiet idag, LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: Siba

tackar =) <3

2009-08-19 @ 08:21:09
Postat av: miccan

haha tack :)<3

2009-08-19 @ 18:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0