Bad uppdatering

Uppdaterar som en jude jag vet.. (Har inget emot judar!) Men jag har liksom inget att skriva om. Idag var jag i skolan, vi fick pannkakor till lunch, gott. Sen när jag hade slutat så åkte jag och Lotta till Zinken och träffade Mårten en snabbis, sen hem till mig, sen Stenhamra där vi träffade folk och bara umgicks som vanligt. Tråkiga dagar, inget att läsa om iallafall.. Ska börja skriva om lite roligare saker i bloggen, och lägga upp fler bilder.. Har liksom lite brist på bilder och fantasi för tillfället!
Imorn ska jag på återbesök på Karolinska Sjukhuset, pappa åker med mig för mamma jobbar. Skriver kanske imorn.. Om jag orkar och har tid! Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0