Vilken toppendag!

Hörrni, det kan ju inte bli bättre? Idag var värsta vårdagen ju! Allt har vart bra med den här dagen, allt förutom en sak.. Jag var tvungen att ge bort pengar :'( först så var jag tvungen att betala en skoltröja (400 kr) sen skulle jag betala kakor och kolor som jag sen ska sälja för att få pengar till Polen (350 kr). Så jag har 150 kr kvar av min månadspeng.. Haha, inte bra alls ju!
Men dom bra sakerna var ju dels det bra vädret, ellerhur? Shit, det har vart fett skönt idag ju, värsta vårvädret. Jag, Robin Eriksson och Miccan satt ute jättelänge, sen kom Rikard också. Helt underbart! Det var så mysigt att bara kunna sitta ute och värma sig i solen!
Efter skolan så åkte jag och Miccan till stan och träffade Miccans kompis och sen träffade vi Jossan också, sen åkte vi hem. Och nu ska jag vara hemma själv hela kvällen för Amanda ska på träning och mamma och Robban är på opera och kommer inte hem först ikväll.. Tråkigt att va själv ju, någon som vill komma och joina mig? (a)
Jag funderar på att försöka med manikyren ikväll igen, men vi får se..


Bild från idag.
Första bilden: Miccan
Andra bilden: Rigge och Miccan
Tredje bilden: Jag och lite av Robin
Fjärde bilden: Robin på taket
Femte bilden: Rigge

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hmmm, är det så att du vill ha hjälp med tröjpengarna? Ja ja, det är ju skillnad mot en ny mobil! Men du får FAKTISKT ta och ringa mig, förstått? (Kakorna ski... jag i, det kan skolan lägga ut för tycker jag!)



P&K

2009-04-02 @ 16:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0