Min frilla dör

Gårdagen var toppen! Jag gjorde ett arbete om Rastafari sen åkte jag till Miccan och vi var med Lillen och Fredrik till klockan halv 9. Då gick vi hem till Fredde och kollade på "Skicka vidare", den gick på kanal 9 klockan 21.00! Galet bra, skulle vilja ha den. Jag ska nog köpa den. Efter att vi hade sett filmen så gick jag och Miccan hem och la oss, somnade nästan direkt. Och idag har jag bara vart i skolan, det gick fort.. Slapp SO-lektionen så jag kunde gå tidigare från skolan.

Nu har jag precis vart och duchat och satt i inpackning som jag tänkte låta sitta i tills ikväll.. Hoppas, hoppas håret reparerar sig lite så jag slipper klippa av allt.. Sist jag klippte så sa jag till frisören "Ta det slitna". Hejdå! 30 cm. VI HÖRS! Fan, vad ledsen jag var då.. Mitt långa hår som jag hade sparat.. Men men! Nu är det iallafall slitet igen, eller rättaresagt, det har vart slitet hela tiden, bara det att om dom hade klippt mer så hade jag inte ens kunnat sätta upp håret i toffs, så det var ju ingen idé. Men nu ska jag snart klippa mig igen iallafall. Kanske slinga blond och göra rastaflätor också.. Får se hur det blir. Har lite ångest faktiskt.. Antingen så låter jag det va som det är nu, eller så gör jag rastaflätor eller så sätter jag i dreads igen, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha rastaflätor eller dreads till balen, vore skitsnyggt!

2009-04-15 @ 19:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0