Ledig dag idag, upptagen dag i morgon

Hej gott folk, idag har jag vart i skolan och efter det var jag med Pilla och Miccan. Nu har jag precis kommit hem och sitter och funderar på operationen som jag ska göra den 14 maj.. Sista rycket nu, ett födelsemärke kvar sen är jag klar. Det blir en ofarlig dagsoperation så jag är inte så orolig.. Än.
Hur som helst.. Imorn ska vi på teater med skolan, vi ska se "Mind the gap", det ska bli kul. Efter teatern så åker jag och Pilla till stan och väntar på att hennes kusin Michaela ska sluta jobba sen ska vi åka hem till henne och fixa våra naglar. Hon fixar mina naglar också.. GRATIS! :D, Tack snälla du! Sen om jag gillar det så ska jag ha det till balen, men då måste jag betala 100 kr för det, men det kommer det nog vara värt :). Efter det så ska jag åka hem till Adam (mitt ex) och hjälpa han att vara barnvakt åt Ida, ska också bli mysigt, för det var länge sen jag träffade både honom och Ida. Och på kvällen kommer Catrine hem också, ska bli kul att träffa henne också.. Det var länge sen! Saknar den familjen faktiskt :/.. Så jag kommer inte skriva blogg imorn kväll. Men om ni undrar någonting imorn så kan ni skriva i det här inlägget vad ni undrar! Nu ska jag äta en kaka, sen blir det nog sova. PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Klänningen är jättefin, men gillar inte BH-banden som syns, försök fixa en axelbandslös BH ... P&K

2009-04-22 @ 13:40:43
Postat av: Linn Löfgren

Fixa hennes kusin andras naglar också? Alltså om man betalar naturligtvis :)

2009-05-11 @ 15:31:05
URL: http://frisorbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0