Dagen efter en lååååång natt

Var inne på akuten i natt, jag och mamma skulle utesluta att jag hade hjärnhinneinflamation, och allihopa det är lugnt! Jag är frisk som en nötkärna.. Iallafall från hjärnhinneinflamation, men jag har ont i halsen och har tydligen fått någon halsinfektion :(. Vill inte bli sjuk igen! Men när vi satt inne i vänterummet så kommer det in en tjej med sina två föräldrar och tjejen har bara morgonrock på sig, hon var väl ungefär lika gammal som mig, och direkt när hon kommer in så skriker hon "Hjälp mig någon! Snälla hjälp mig, pappa få hit någon fort!" så jävla hemskt alltså! Sen när dom tog in henne till en sal så hörde man hur hon skrek "AAAAJ, AAAJ, ge mig morfin!" Hon hade iallafall fått brännskador över hela kroppen.. Ucsh och fy! Tack och lov att det inte var jag. Jag och mamma kom hem runt 2 och då somnade jag direkt, idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt för att förhoppningsvis piggna till lite till imorn så kanske man kan umgås lite med folket igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0